Rise and shine

Klienter klienter klienter.
Idag gick vi båda upp tidigt för att träna våra klienter. Malin hade sin Workfit client och jag hade min atlet. Sen var det dags för cardio och neuro clienter i två timmar . 
Sen blev det äntligen träning, nämligen intervaller, det gick trots brutal träningsvärk efter de två första styrkepassen, Malin pushade mig som vanligt till 100%. Hon stod över träning idag då hon inte mår riktigt 100%, man ska lyssna på sin kropp!! 
Blev ett intensivt pass på 30 min med spinning , rodd och lite annat kul följt av rehab och stretch. 
Idag lärde vi oss fler olika stretch tekniker som man kan använda sig av.
När dagen var slut var det dags för Malin att träna sin atlet ( som ni ser på bilden nedan) 
Kul dag fullspäckad med klienter, men energikrävande. För min del blir det tidig kväll då jag har klient tidigt imorgon också, så nu blir det middag och lite avslappning .  

Clients clients clients.
Today we both got up early to train clients. Malin had her Workfit Client and I had my athlete. After that we had cardio and neuro clients for two hours and then it was time for a workout, intervals!! Wen't well despite the brutal DOMS I had from the past two days of strength sessions, but Malin pushed me as always to give 100% . She skipped training today cause she's a bit sick, it's important to listen to your body.
Had a 30 min intense sesh with spinning, rower intervals and other fun stuff followed by rehab and stretch .
Today we learnt more stretch techniques to use , really good ones!
When the day was finished it was time for Malin to train her athlete (as you can see in the pictures below) 
Fun day full of clients, but energy demanding. I have an early night ahead of me since I have to get up early tomorrow aswell to train a client, so now it's time for dinner and relaxation.

I'm outie
Xoxo /em 






Kommentera här: